Logotype
Меню
USD/UAH - 26.36
EUR/UAH - 29.14
Акції

Вдвох цікавіше!

Для туристів діє акція «Вдвох дешевше». За деталями акції звертайтесь до туроператора!

Збирай компанію та подорожуй безкоштовно!

При бронюванні 10-х осіб - 1 безкоштовно! Гарантована знижка 50 % на тур при формуванні групи 5 осіб.

Найкращий подарунок – подорож!

Подарунковий сертифікат на подорож – оригінальний подарунок з нагоди будь – якої події ! У нас Ви зможете замовити сертифікат як на конкретний тур, так і на фіксовану суму.

ТЕКСТ ПУБЛІЧНОГО ДОГОВІРУ ПРИЄДНАННЯ (ОФЕРТА)

 

Фізична Особа Підприємець Компанець Світлана Вікторівна, надалі «Агент», що діє від імені і за дорученням ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТУРИСТИЧНА ФІРМА "НОВА ЄВРОПА" (ліцензія Державної туристичної Адміністрації України серія АВ № 566369 від 17.12.2010 р.),  надалі «Туроператор», на підставі Агентського договору № 1/05 від 01.05.2019 р.,  пропонує будь-якій фізичній особі або юридичній особі, надалі «Клієнт», укласти цей договір, який містить всі істотні умови договору на туристичні послуги і, зокрема, на посередницькі послуги з бронювання, оплати, оформлення авіаквитків на чартерні і регулярні авіарейси, передачі оформлених авіаквитків, маршрутних квитанцій на умовах цього Договору у стандартній та незмінній для всіх формі у вигляді публічної оферти (пропозиції укласти договір), шляхом прийняття в цілому наступних умов:

 

  1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

 

    1. 1.1.Веб-сайт — сайт Туроператора http://neweurope.com.ua, на якому розміщується інформація про туристичні послуги і зокрема на посередницькі послуги з бронювання, оплати, оформлення авіаквитків на чартерні і регулярні авіарейси, передачі оформлених авіаквитків, маршрутних квитанцій, що надаються Туроператором відповідно до бронювання Клієнта. Інформація, опублікована на офіційному сайті Туроператора є невід’ємною частиною даного Договору. 
    2. 1.2.Договір оферти / Договір — це договір на посередницькі послуги з бронювання, оплати, оформлення авіаквитків на чартерні і регулярні авіарейси між Агентом і Клієнтом, який укладається шляхом акцепту оферти.
    3. 1.3.Акцепт оферти — повне і беззастережне прийняття умов оферти шляхом здійснення Клієнтом платежу в рахунок повної оплати замовлених посередницьких послуг з бронювання, оплати, оформлення авіаквитків на чартерні і регулярні авіарейси, передачі оформлених авіаквитків, маршрутних квитанцій і отримання Агентом відповідного фінансового документа, що підтверджує факт оплати.
    4. 1.4.Клієнт (користувач) — дієздатна фізична особа, яка досягла 18 років, має законне право вступати в договірні відносини з Агентом і / або Туроператором та який /яка доручає Агенту оформити від імені Клієнта та за його рахунок заявку на бронювання авіаквитків на регулярні або чартерні авіарейси. 
    5. 1.5.Перевізник – особа, яка здійснює перевезення Клієнта, і несе перед Клієнтом відповідальність за порушення зобов’язань з перевезення. 
    6. 1.6.Послуга – комплекс дій, що надається Клієнту Постачальником послуг та/або Перевізником після оплати. 
    7. 1.7.Постачальник послуг – компанія, постачальник туристичних Послуг, запропонованих на сайті, що є офіційним, законним партнером Агента. Постачальник Послуги може бути компанією, що надає Послугу. 
    8. 1.8.Пасажир – особа, на яку виписано авіаквиток. 
    9. 1.9.Замовлення, Заявка, Бронювання – належним чином оформлений запит Клієнта на бронювання і оформлення йому авіаквитків, що містить узгоджену з Агентом інформацію по кількості квитків, їх клас, склад пасажирів, дату відправлення і дату повернення, місце вильоту і призначення інших послуг. 
    10. Чартерні перевезення – авіаперевезення, які виконуються перевізником у відповідності з повітряним чартером – договором фрахтування всієї або частини місткості повітряного судна, витлумаченого в термінах Статті 912 Цивільного кодексу України, а також прирівняні до них регулярні рейси за спеціальними (що не підлягають поверненню) тарифами. 
    11. Маршрутна квитанція – є підтвердженням оформлення електронного квитка і засвідчує договір повітряного перевезення, укладений між пасажиром і авіакомпанією.  

 

АГЕНТ - Фізична особа-підприємець Компанець Світлана Вікторівна: 

Юридична адресавул. Михайла Драгоманова, 42А, к. 78, місто Київ, 02068, Україна.  

Поштова адреса - бульвар Дружби Народів, 7, офіс 84, місто Київ, 02000, Україна.
Код ЄДРПОУ 2698011166. 

Розрахунковий рахунок: 26002052665292 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК", ЄДРПОУ банку 14360570, МФО 300711.

Тел. +380951516779 (доступний у Viber, WhatsApp, Telegram), Skype: Sveta Kompanets). 

Агент не є авіаперевізником та не надає послуг з перевезення. Агент здійснює посередницькі послуги з оформлення, бронювання, придбання для своїх Клієнтів послуг у відповідних реалізаторів цих послуг.

 

ТУРОПЕРАТОР - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТУРИСТИЧНА ФІРМА "НОВА ЄВРОПА" (ПП «ТФ "НОВА ЄВРОПА"):

Юридична адреса – Україна, 79017, м. Львів, вул. Тарнавського, 12/9;

Поштова адреса: Україна, 79000, м. Львів, проїзд Крива Липа 6.
Код ЄДРПОУ 22340989. 

П/р 26005053713322  в ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" (ЄДРПОУ банку 14360570), МФО 325321.

Тел. +380322970030;  +380972025577; 

+380676744993  (доступний у Viber, WhatsApp) ;

+380974453939 (доступний у Viber, WhatsApp);

+380933453939 (доступний у Viber, WhatsApp);

+380993453939.

 

Туроператор не є авіаперевізником та не надає послуг з перевезення. Туроператор організовує та реалізує власні туристичні продукти і здійснює посередницькі послуги з оформлення, бронювання, придбання для своїх Клієнтів послуг у відповідних реалізаторів цих послуг.

 

  1. ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ

 

2.1. Агент зобов’язується надати Клієнту або іншим особам, визначеним Клієнтом в порядку, терміни і на умовах цього Договору, посередницькі послуги з бронювання, оплати, оформлення авіаквитків на регулярні і чартерні авіарейси, а також передачі оформлених авіаквитків, маршрутних квитанцій на умовах цього Договору і підтвердженого Клієнтом замовлення, за винагороду. 

2.2. Використанні відомостей, отриманих через реєстрацію клієнтів на сайті Туроператора http://neweurope.com.ua  , а також використання відомостей, отриманих в результаті реєстрації Клієнтів для замовлених ними бронювань, регулюються цим Договором і діючим законодавством України. 

2.3. Сайт Туроператора http://neweurope.com.ua пропонується до використання за умови згоди Клієнта, без змін до положень, з умовами та примітками присутніми в цьому Договорі, в тому вигляді, в якому вони існують на момент створення замовлення. Агент не є перевізником, тому бронювання здійснюється в порядку, встановленому чинним законодавством України, і на умовах визначених постачальників послуги – перевізників. 

2.4. Реєстрація на сайті Туроператора http://neweurope.com.ua і його використання з метою замовлення авіаквитків означає згоду Клієнта з усіма правилами, умовами та примітками, розміщеному на даному сайті. Якщо Клієнт не згоден з цими правилами і умовами, він не має права використовувати даний сайт і розміщену на ньому систему бронювання.  

2.5. Реєстрація на сайті Туроператора http://neweurope.com.ua, використання системи бронювання сайту, а також замовлення послуг по електронній пошті та їх попередня оплата розглядається Агентом у відповідності до ст. 633, 638, 641 Цивільного кодексу України, як акцепт Користувачем оферти, запропонованої Агентом і Туроператором. У зв’язку з цим, відносини що виникають між Сторонами розглядаються як договірні, на умовах, викладених в цьому Договорі.  

2.6. Цей Договір вважається укладеним з моменту його акцептації та діє до виконання всіх своїх зобов’язань за цим Договором. 

Усі терміни, яким не дано визначення в цьому Договорі, тлумачитимуться та використовуватимуться у відповідності до положень Закону України «Про туризм» № 324/95-ВР від 15.09.1995 року, зі змінами і доповненнями. 

 

 

 

 

  1. УМОВИ І ПОРЯДОК ЗАМОВЛЕННЯ, ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТА ОПЛАТИ ПОСЛУГ

 

3.1. Зобов’язання Агента з бронювання, оформлення та передачі Клієнту авіаквитків поширюються на підтверджені Агентом замовлення, що містять таку інформацію, що доводиться Клієнтом до Агента після реєстрації на сайті шляхом самостійного заповнення форми замовлення:

- персональні дані Клієнта, що дозволяють ідентифікувати Клієнта, а також грошові кошти, що надходять від нього в рахунок оплати;

- кількість необхідних авіаквитків, ПІБ та паспортні дані на всіх пасажирів, на яких бронюються квитки;

- місце вильоту та прильоту;

- дані для зворотного зв’язку з Клієнтом: номер телефону, електронна пошта або інший засіб оперативного зв’язку.

3.2. Клієнт самостійно реєструється на сайті Туроператора http://neweurope.com.ua, заповнюючи необхідну анкету, після чого отримує доступ до системи бронювання авіаквитків. Реєстрація можлива і в процесі оформлення замовлення послуг.

3.3. Клієнт має можливість оформити Замовлення на бронювання необхідних йому авіаквитків шляхом заповнення відповідної форми Замовлення онлайн. Заповнення форми Замовлення є укладанням цього Договору з боку Клієнта. Замовлення містить в собі вказівки Клієнта для виконання доручення. Відправлення Замовлення з вмістом необхідної для бронювання та ідентифікації Клієнта інформації на електронну пошту avia@neweurope.com.ua прирівнюється до заповнення форми Замовлення онлайн.     

3.4. Протягом доби Агент по телефону та / або по електронній пошті підтверджує можливість виконання Замовлення Клієнта та виставляє рахунок на оплату або повідомляє про неможливість виконання Замовлення. У підтвердженні повинна міститися наступна інформація:

- кількість авіаквитків;

- склад пасажирів;

- дата вильоту та повернення;

- місце вильоту та прильоту;

- вартість квитків;

- термін оплати квитків.

3.5. Після отримання підтвердження Замовлення Клієнт зобов’язується здійснити оплату в терміни, зазначені в підтвердженні, будь-яким способом:

- безготівковий розрахунок, шляхом перерахування необхідної суми на розрахунковий рахунок Агента;

- авіаквитки на рейси, дата вильоту яких настає менш ніж через 2 (два) дні, оплачуються тільки платіжною картою;

- платіжною картою через інтернет-еквайрінг.

Оплата послуг проводиться в національній валюті України – гривнях. Несвоєчасна оплата  Клієнтом підтверджених послуг розглядається Сторонами як відмова Клієнта від Договору. 

3.6. При використанні Клієнтом банківської карти, що не належить йому, він повинен отримати письмову згоду на здійснення покупки у безпосереднього власника (утримувача) банківської карти. 

3.7. Клієнт вважається таким, що виконав обов’язки по оплаті авіаквитків після надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Агента. Обов’язок Агента з оформлення та надання Клієнту авіаквитків виникає тільки після отримання оплати. 

3.8. Агент не несе відповідальності, якщо невикуплені або оплачені та ще не підтверджені місця були зайняті Перевізником чи Постачальником послуг. При цьому може не бути можливості виконати Замовлення квитків за тією ж вартістю.

3.9. Вартість тарифу дійсна на момент оформлення Замовлення та може бути змінена Постачальником послуг до моменту оформлення квитка без повідомлення пасажирів. Якщо при оформленні авіаквитків ціна не відповідає зазначеній, Агент повідомляє Клієнта про зміну вартості та має право виставити Клієнту рахунок для доплати. 

3.10. У разі невиконання Замовлення Клієнта належним чином Агент повертає комісію банка за еквайринговий платіж, яка вважається в даному випадку сплаченою за рахунок Агента. 

3.11. Після отримання оплати, але не пізніше ніж за один календарний день до дати вильоту, Агент оформляє і надсилає на адресу електронної пошти Клієнта електронні авіаквитки та / або маршрутні квитанції. Агент вважається таким, що виконав свої зобов’язання щодо передачі авіаквитків після відправки електронного авіаквитка на електронну пошту Клієнта. Ризик неотримання авіаквитків або ухиляння від отримання несе Клієнт.

3.12. Вартість авіаквитків, що вказується в підтвердженні, включає в себе витрати на оплату авіаквитків авіаперевізнику, вартість послуг Агента, та комісію платіжних систем, котра ні в якому разі не повертається Клієнту.

Ціна квитка включає сервісний збір Агента. Сервісний збір Агента – це різниця між сумою реалізації авіаквитка Клієнту і сумою, сплаченою Постачальнику (або його агенту), який надає послуги авіаперевезення за Договором фрахту (чартеру) або авіакомпанії (або її агенту), яка надає послуги авіаперевезення. При повному або частковому поверненню квитка, сервісний збір поверненню не підлягає. 

3.13. Згідно з Законодавством України авіаквиток є договором повітряного перевезення між пасажиром і перевізником. Обов’язки з перевезення та всі супутні обов’язки виникають безпосередньо у перевізника.

3.14. Клієнт, який уклав Договір за допомогою акцепту  оферти, має право у будь-який час вимагати у Агента акти надання послуг. Дані документи в кількості двох примірників направляються за адресою, що вказана Клієнтом. У разі, якщо протягом 10 днів після надання послуг Клієнт не звернувся до Агента з вимогою надати оригінали актів виконаних робіт, або ж не надав претензію до якості наданих послуг, вважається, що надані послуги відповідають вимогам Договору і прийняті Клієнтом у повному розмірі. 

 

  1. ПРАВА ТА ОБОВ`ЯЗКИ АГЕНТА

 

4.1. Агент зобов’язаний:

4.1.1. Зарезервувати, оплатити та оформити Клієнту авіаквиток(и) відповідно до підтвердженого Замовлення Клієнта. 

4.1.2. Достовірно інформувати Клієнта про правила перевезення.

4.1.3. Інформувати Клієнта про зміну переліку Послуг або про неможливість  виконати оплачену Послугу, за умови, що Постачальник Послуг своєчасно проінформував про це Агента. 

4.2. Агент має право:

4.2.1. У будь який момент та на свій розсуд вносити будь-які зміни на сайті http://neweurope.com.ua без спеціального попередження Клієнтів. 

4.2.2. На свій розсуд відмовляти в доступі до свого сайту та Послуг кому-небудь, в будь-який час і з будь-яких причин, без пояснень і повідомлення Клієнта. 

4.2.3. Виконувати дії, регламентовані  Політикою боротьби з шахрайством. 

4.2.4. Збирати інформацію про бронювання Клієнта з метою повідомлення Клієнта про спеціальні пропозиції, акції та додаткові послуги.

4.2.5. Без повідомлення Клієнтів призупиняти надання Послуг на сайті у зв’язку з проведенням технічних робіт. 

4.3. Агент має право:

4.3.1. Виправляти будь-які помили у вартості Послуг на сайті та / або у створених замовленнях (оплачених і неоплачених), заброньованих по невірній ціні. Якщо це можливо, Клієнту буде запропоновано зберегти Замовлення з правильною ціною або анулювати бронювання. 

 

5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ КЛІЄНТА

5.1. Клієнт зобов’язаний:

5.1.1. Провести своєчасну оплату та надати достовірні та точні відомості , необхідні для оформлення авіаквитків (паспортні дані всіх пасажирів). 

5.1.2. Надати Агенту точну інформацію про свою адресу і контактні дані (номер телефон і зв’язок в інтернеті), необхідні Агенту для оперативного зв’язку з Клієнтом. 

5.1.3. Завчасно довести в письмовій формі до відома Агента інформацію про обставини, що перешкоджають перевезенню Клієнта, до яких, в тому числі, але не тільки, входять:

- різного роду захворювання Пасажирів і пов’язані з ними медичні протипоказання. Клієнт зобов’язаний самостійно визначити можливість користування Пасажиром повітряним транспортом, виходячи з його стану здоров’я; 

- чи мали місце в минулому конфліктні ситуації з державними органами або перевізниками;

- обмеження на право виїзду Клієнта з України, накладені компетентними правоохороними органами; 

- іноземне громадянство Пасажира(ів), встановлений візовий режим між країною виїзду і країною, громадянином якої є Пасажир, у разі якщо він не є громадянином України. 

5.1.4. Самостійно узгодити з Перевізником або з Уповноваженим агентом Перевізника здійснення перевезення:  

- Пасажира з дитиною до 2 років; дитину, не супроводжувану повнолітнім Пасажиром, яка буде перевозитися під наглядом Перевізника; 

- тяжкохворого Пасажира; хворого на ношах;

- Пасажира, позбавленого слуху, без супроводжуючого;

- Пасажира, позбавленого зору, з собакою-провідником;

- несупроводжуваного Пасажира, позбавленого зору і /або слуху, який буде перевозитися піж наглядом Перевізника;

- Пасажира, чия здатність пересуватися при користуванні повітряним транспортом обмежена і / або вимагає особливої уваги при обслуговуванні;

- Пасажира з наднормативним негабаритним , великоваговим багажем, чи таким , що вимагає спеціальних умов перевезення; 

- валюти в грошових знаках або монетах, акцій, облігацій та інших цінних паперів, кредитних і банківських карт, ювелірних виробів, дорогоцінних металів, дорогоцінного або напівдорогоцінного каміння, включаючи промислові алмази (далі – цінний вантаж);

- собак, кішок, птахів та інших дрібних кімнатних (приручених) тварин (далі – кімнатні тварини (птиці), тварин, птахів, комах, риб і т.п. (далі – живність). 

5.1.5. Своєчасно (не пізніше одного дня до вильоту) уточнити у Перевізника або Уповноваженого агента перевізника час і місце вильоту, аеропорт відправлення, інші суттєві дані. 

5.1.6. До початку перевезення прийняти відправлені Агентом квитки. Клієнт зобов’язаний оглянути отримані авіаквитки і сповістити Агента без зволікань про виявлені в квитках недоліки. Клієнт згоден на отримання квитків в термін пізніше, ніж за 24 години до початку перевезення. Агент не несе відповідальності за роботу каналу зв’язку, обов’язок по уточненню термінів отримання авіаквитків покладено на Клієнта. 

5.1.7. Своєчасно прибути в аеропорт ( не пізніше ніж за дві години до вильоту).

5.1.8. Мати на руках всі необхідні для здійснення перельоту документи, в тому числі документ, що засвідчує особу, для виїзду за кордон неповнолітнього, візу та інші документи, наявність яких необхідна згідно з вимогами Законодавства України та країни пункту призначення, чи правилам Перевізника. 

5.1.9. Дотримуватись правил перевезення пасажирів, встановлені договором з Перевізником (в тому числі правила, відображені в авіаквитку), а також транспортними статутами і кодексами. 

5.1.10. Дотримуватись правил особистої безпеки. 

5.1.11. Дотримуватись Законодавства України, міжнародних договорів України та законодавства країни, на територію, з території або через територію якої здійснюється перевезення Пассажирів, багажу та вантажів, що стосуються перевезення Пассажирів, виконання вимог щодо забезпечення безпеки польотів, авіаційної безпеки, а також вимоги пов’язані з прикордонним, митним, іміграційним, санітарно-карантинним, ветеринарним, фітосанітарним та іншими видами контролю відповідно до законодавства країн. 

5.1.12. Ознайомити всіх Пасажирів, від імені яких має право здійснювати дії, з вмістом цього договору та з усією інформацією, наданою Агентом Клієнту, умовами щодо зміни або скасування авіаквитків, забезпечити виконання ними всіх обов’язків Клієнта за договором. Клієнт гарантує наявність повноважень на здійснення угоди в інтересах інших осіб. 

 

6. ОСОБЛИВІ УМОВИ

6.1. Агент має право відмовитись від виконання Замовлення від Клієнта в разі порушення Клієнтом порядку оплати, встановленого цим договором, ненадання істотних відомостей, необхідних для оформлення авіаквитка або порушення інших зобов’язань встановлених цим Договором. 

6.2. Клієнт попереджений і усвідомлює, що отримані від нього кошти за вирахуванням вартості послуг з бронювання сплачуються перевізнику або Постачальнику послуг і поверненню Агентом підлягають тільки з урахуванням штрафних санкцій. У разі відмови від авіаквитка повернення коштів здійснюється відповідно до правил перевізника або Постачальника відповідно до чинного законодавства та, зокрема, відповідно до положень Повітряного кодексу України та Цивільного кодексу України, а також положень Закону України «про захист прав споживачів». При цьому Агент має право відмовитись від повернення вартості послуг з бронювання і оформлення авіаквитків, наданих їм на момент відмови від квитків. 

При повному або частковому поверненні квитка, сервісний збір поверненню не підлягає. 

6.3. У разі виникнення претензій у зв’язку з анулюванням квитка Клієнт має право звернутися в претензійному порядку до Перевізника або до Постачальника послуг. Претензії приймаються у письмовому вигляді протягом семи днів з дати останнього перельоту згідно Замовлення. 

6.4. У разі анулювання авіаквитків, повернення коштів Клієнту здійснюється після повернення коштів Перевізником або Постачальником послуг Агенту. 

6.5. Клієнт попереджений та усвідомлює, що в разі придбання авіаквитка іноземного авіаперевізника на правовідносини з таким перевізником можуть не поширюватись норми законодавства України.

 

7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

7.1. Клієнт і Пасажири несуть відповідальність, повідомлені і усвідомлюють, що:

7.1.1. Будь-яке порушення Правил та умов Договору, а також обмежень Постачальника чи Перевізника може призвести до анулювання замовлення, відмови в доступі до оформлених Послуг, без повернення коштів, сплачених за замовлення. 

7.1.2. Всі етапи створення Замовлення – це виключно самостійний вибір Клієнта. Клієнт несе повну відповідальність за коректність даних, що вводяться ним при бронюванні. Внесена Клієнтом інформація автоматично фіксується в системі сайту http://neweurope.com.ua для подальшого формування Замовлення. 

7.1.3. Клієнт та Пасажири несуть повну відповідальність за наявність і коректне оформлення віз та інших документів, необхідних для перетину кордону країн транзиту та прибуття. Термін дії паспорту та інших документів Пасажира повинен відповідати вимогам приймаючих країн. 

7.1.4. Клієнт та Пасажири самостійно несуть відповідальність за несвоєчасне звернення з претензіями або недотримання передбачених формальностей. 

7.1.5. Шахрайство (або його спроби) з банківськими кредитними картками тягнуть за собою відповідальність, відповідно до чинного Законодавства. 

7.2. Клієнт і Пасажир підтверджує та гарантує, що він ознайомлений і згоден:

- з вимогами до оформлення та наявності документів, необхідних для здійснення поїздки, і приймає на себе всю відповідальність за підготовку всіх необхідних документів для поїздки. Пасажиру слід самостійно ознайомитися  і виконувати всі вимоги країни, в яку він прямує, в тому числі вимоги до оформлення документів, необхідних при виїзді і прибутті, необхідність оформлення віз, придбання зворотного квитка при в’їзді в країну з  безвізовим режимом для громадян країни, що має відповідну угоду з Україною, або дотримання інших необхідних для в’їзду вимог (наявність медичного страхування для виїжджаючих за кордон, підтвердження наявності достатньої кількості коштів і т.д.), необхідність оформлення  інших документів для виїзду неповнолітніх віком до 18 років, тварин, дозволів на вивіз зброї, художніх цінностей та інших дозволів і погоджень. Агент не несе відповідальність за незнання або недотримання пасажиром даних вимог;

- з вимогами, що пред’являються до закордонних паспортів та інших формальних документів, у тому числі , про залишковий строк дії закордонного паспорта, необхідний для отримання візи та в’їзду у країну перебування;

- про особливості прикордонного та (митного) контролю (режиму) України та іноземних держав;

- про те, що пасажири самостійно несуть повну відповідальність за дійсність закордонних паспортів, згод на виїзд неповнолітніх дітей та інших документів, необхідних для перетину кордону, за достовірність відомостей, що містяться в цих документах;

- про те, що депортація пасажира з недійсними в’їзними або виїзними документами здійснюється виключно за рахунок пасажира. Пасажир зобов’язаний самостійно отримати необхідну інформацію про порядок депортації в консульстві відповідної країни. 

7.3. Агент несе відповідальність за правильне оформлення бланків електронних авіаквитків та маршрутних квитанцій згідно Замовлення Клієнта. 

7.4. Агент не несе відповідальності і не надає відшкодування за:

7.4.1. А також не гарантує точності і відмовляється від усіх зобов’язань за будь-які помилки або інші неточності, упущення, заяви, гарантії, порушення або недбалість, що стосуються послуг усіх без винятку Постачальників Послуг, доступних на сайті http://neweurope.com.ua, оскільки більша частина даної інформації надається відповідними Постачальниками; або за різного роду шкоду або інші збитки та втрати, понесені в процесі поїздок в різні точки світу. Незважаючи на компетентність. А ретельний відбір Постачальників послуг сайт http://neweurope.com.ua  не має можливості здійснювати тотальну незалежну перевірку наданої Постачальниками послуг інформації, однак Агент докладе максимум зусиль аби забезпечити надання Послуги Клієнту повною мірою.

7.4.2. Скасування рейсів чи зміну часу відправлення авіарейсів, аеропорту вильоту чи прильоту, типу повітряного судна та пов’язані з цим зміни в програмі поїздки Клієнта. 

7.4.3. Збереження та доставку багажу Клієнта. 

7.4.4. Збитки, що виникли у Клієнта, в зв’язку зі зняттям останнього з рейсу та/або відмовою в дозволі на виїзд / в’їзд митними, прикордонними, санітарними, міграційними та іншими уповноваженими службами, а також внаслідок інших дій або бездіяльності та / або рішень офіційних органів. 

7.4.5. Збитки, що виникли у Клієнта: 

- у зв’язку з запізненням до аеропорту (до реєстрації);

- у зв’язку з порушенням Клієнтом чинного законодавства України чи країни перебування;

- знаходження в стані алкогольного, наркотичного сп’яніння та внаслідок цього неможливість скористатися послугами перевезення. 

7.4.6. Відсутності у Пасажира проїзних документів, отриманих від Агента.

7.4.7. Відмову або несвоєчасну видачу в’їзних віз консульськими установами іноземних держав з будь-яких підстав, в тому числі з вини консульської установи. 

7.4.8. Збитки, що виникли у Клієнта у зв’язку з відсутністю, втратою або недійсністю закордонного паспорту і пов’язаних з цим витрат. 

7.4.9. Обмеження виїзду пасажира за кордон, накладеного на нього відповідно до законодавства України. 

7.4.10. Збитки, що виникли у Клієнта, в зв’язку з неподанням і / або недостовірним поданням Клієнтом відомостей, необхідних для оформлення авіаквитків. 

7.4.11. Дії або бездіяльність і рішення авіаперевізників, виконання останніми своїх обов’язків за договором перевезення. Спори за договором перевезення, в тому числі що випливають з відмови від договору перевезення, вирішуються безпосередньо між перевізником і пасажиром. 

7.4.12. Якість різних каналів зв’язку загального користування, за допомогою яких здійснюється доступ Клієнта до Послуг або оператора служби підтримки. І якщо внаслідок поганого зв’язку стався збій при виборі Послуги, оформленні, або при оплаті Замовлення. 

7.5. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання прийнятих на себе за цим Договором зобов’язань, якщо це невиконання стало наслідком дії обставин непереборної сили, що виникли після укладання цього Договору. 

8. ТЕРМІН ДІЇ ТА ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ ОФЕРТИ

8.1. Оферта набуває чинності з моменту опублікування на сайті http://neweurope.com.ua в мережі Інтернет та діє до моменту відкликання оферти Агентом. 

8.2. Агент залишає за собою право вносити зміни в умови пропонованої можливості та / або відкликати Оферту в будь-який момент на свій розсуд. У разі внесення Агентом змін до Оферти, такі зміни вступають в силу з моменту опублікування на сайті http://neweurope.com.ua, якщо інший термін набрання чинності змінами не визначений додатково. 

 

9. ІНШІ УМОВИ

9.1. Всі питання, неврегульовані Офертою або цим Договором, регулюються чинним законодавством України. Спори і розбіжності, які можуть виникнути при виконання цього Договору, будуть по можливості вирішуватись шляхом переговорів між сторонами. У разі не врегулювання розбіжностей спір підлягає розгляду в судовому порядку. 

9.2. Договір являє собою повну домовленість між Агентом і Клієнтом. Агент не приймає на себе ніяких умов і зобов’язань щодо предмета Оферти (Замовлення), не зазначених в Оферті.

9.3.Якщо будь яка з умов Оферти визнана недійсною або незаконною, або не може вступити в силу – у відповідності з чинним законодавством, таке положення має бути видалено з Оферти і замінено новим положенням. Нове положення має максимально відповідати початковим намірам, які містяться в Оферті, при цьому інші положення Оферти (Договору) не змінюються і залишаються в силі. 

9.4. Створюючи Замовлення, Клієнт, а також інші особи, зазначенні в замовленні висловлюють свою письмову згоду на обробку персональних даних, до яких відносяться: 

- прізвище, ім’я, по-батькові, дата народження, стать;

- серія, номер паспорту, особи вписані в паспорт, інші паспортні дані;

- домашній або мобільний телефон, адреса електронної пошти;

- про стан здоров’я, будь-які інші дані, які Клієнт повідомив під час укладання або в ході виконання договору. 

Клієнт зобов’язаний отримати і гарантує наявність у нього повноважень на подання персональних даних учасників поїздки, зазначених в договорі та додатках до нього. При укладанні Договору Клієнт підтвердив свої повноваження на подання зазначених персональних даних. 

Обробка персональних даних здійснюється Агентом і (або) Постачальником послуг з метою виконання Договору, в тому числі  в цілях оформлення проїзних документів, дозволу претензійних питань при їх виникненні, подання інформації уповноваженим державним органам і включає в себе збір, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення, використання, поширення, знеособлення, блокування, знищення персональних даних.

Клієнт проінформований про те, що його персональні дані можуть оброблятися як автоматизованим так і неавтоматизованим способами обробки. Клієнт згоден з тим, що Агент має право доручити обробку персональних даних Клієнта іншій особі. Клієнт згоден на транскордонну обробку його персональних даних. 

Дана згода діє протягом невизначеного терміну. 

Дія згоди припиняється на підставі письмової заяви. 

Клієнту роз’яснені і зрозумілі права суб’єкта персональних даних. 

Дані Клієнта і учасників поїздки вказані в Замовленні.