strahovaniye

strahovaniye

ЯК ОБРАТИ ПОЛІС ПРИ ВИЇЗДІ ЗА КОРДОН

  1. міжнародного зразка, має набагато більші шанси на отримання бажаної посади.
  2. Практика і вигода. Найчастіше, при навчанні за кордоном студентів відправляють на стажування у великі та престижні компанії, що дозволяє показати себе з кращого боку і після навчання зайняти постійне робоче місце. А значить, хороша робота в Канаді та інших країнах забезпечена.
  3. Нове обладнання. Навчання в США та інших розвинених країнах відрізняється постійним удосконаленням, яке відноситься і до технологій. Тому практично всі закордонні освітні установи забезпечують роботу на кращому обладнанні і в новітніх лабораторіях.

ЯК ВЧИНЯТИ У СТРАХОВОМУ ВИПАДКУ

  1. Зателефонуйте в сервісний центр за номером, вказаним на полісі. Проінформуйте про те, що трапилося і повідомте Ваші прізвище, ім’я, по батькові, номер контактного телефону, місце виїзду. Дайте відповідь на інші питання диспетчера.
  1. Після Вашого дзвінка сервісний центр сам організовує надання необхідних медичних, медико-транспортних та інших послуг, передбачених полісом, а також забезпечить їх оплату. По можливості уникайте самостійних звернень до лікаря.
  1. Якщо самостійне звернення до лікаря і лікування необхідні, попередньо узгодьте їх зі страховою компанією.
  1. Ретельно збирайте і перевіряйте документи, що підтверджують Ваші звернення до лікаря і лікування. До таких документів належать:
  • оригінал довідки-рахунки з медіучрежденія. Він повинен бути на фірмовому бланку або зі штампом, містити прізвище пацієнта, діагноз, дату звернення за медичною допомогою, тривалість лікування, перелік наданих послуг з розбивкою по датам і вартості, підсумкову суму до оплати;
    оригінали виписаних лікарем у зв’язку з даним захворюванням рецептів. Вони повинні містити штамп аптеки і вартість кожного медикаменту;
  • оригінал виданого лікарем направлення на лабораторні дослідження і рахунки лабораторії з датами, найменуванням та вартістю наданих послуг;
  • підтвердження оплати лікування, медикаментів та інших послуг – штамп про оплату, розписка в отриманні грошей або підтвердження банку про перерахування суми;
  • оплачені рахунки за дзвінки в сервісний центр – із зазначенням дати дзвінків, абонента і тривалості переговорів.
  1. Якщо Ви самостійно зверталися до лікаря, після повернення з поїздки виконуйте термін оформлення і форму подачі заяви про страхову виплату, а також терміни і порядок всіх інших дій. Всі вони описані в Вашому полісі і в виданих Вам разом з ним Правилах страхування.
  1. Оформляйте заяву про виплату в офісі страхової компанії на її бланку. Після того, як Ваша заява візьмуть і зареєструють, обов’язково отримаєте його копію з відміткою і датою прийняття за підписом відповідального співробітника. Здаючи документи, вимагайте від страхової компанії надання Вам їх переліку з відміткою про форму (копія або оригінал), датою і підписом відповідальної особи. Якщо в компанії це не передбачено, вимагайте, щоб її співробітник, який приймає документи, зробив для Вас їх копії і на кожній копії проставив відмітку про отримання. У будь-якому випадку обов’язково залишайте собі копії всіх документів, що здаються.
  2. Усному спілкуванню зі страховою компанією в процесі врегулювання збитку по можливості віддавайте перевагу письмове. При цьому всю кореспонденцію відправляйте з повідомленням про вручення та описом вкладень.
  3. Якщо отримана виплата явно не відповідає Вашим витрат або не проведена взагалі, зверніться до суду. Крім того, зверніть скаргу на страхову компанію в орган страхового нагляду. Не зайвим буде розповісти про роботу цього страховика іншим громадянам, які вибирають собі страхову компанію (наприклад, в нашому рейтингу страхових компаній).