Logotype
Меню
USD/UAH - 29.37
EUR/UAH - 34.37
Акції

Вдвох цікавіше!

Для туристів діє акція «Вдвох дешевше». За деталями акції звертайтесь до туроператора!

Збирай компанію та подорожуй безкоштовно!

При бронюванні 10-х осіб - 1 безкоштовно! Гарантована знижка 50 % на тур при формуванні групи 5 осіб.

Найкращий подарунок – подорож!

Подарунковий сертифікат на подорож – оригінальний подарунок з нагоди будь – якої події ! У нас Ви зможете замовити сертифікат як на конкретний тур, так і на фіксовану суму.

ЯК ВЧИНЯТИ У СТРАХОВОМУ ВИПАДКУ

  1. Зателефонуйте в сервісний центр за номером, вказаним на полісі. Проінформуйте про те, що трапилося і повідомте Ваші прізвище, ім’я, по батькові, номер контактного телефону, місце виїзду. Дайте відповідь на інші питання диспетчера.
  2. Після Вашого дзвінка сервісний центр сам організовує надання необхідних медичних, медико-транспортних та інших послуг, передбачених полісом, а також забезпечить їх оплату. По можливості уникайте самостійних звернень до лікаря.
  3. Якщо самостійне звернення до лікаря і лікування необхідні, попередньо узгодьте їх зі страховою компанією.
  4. Ретельно збирайте і перевіряйте документи, що підтверджують Ваші звернення до лікаря і лікування. До таких документів належать:
    • оригінал довідки-рахунки з мед. центру. Він повинен бути на фірмовому бланку або зі штампом, містити прізвище пацієнта, діагноз, дату звернення за медичною допомогою, тривалість лікування, перелік наданих послуг з розбивкою по датам і вартості, підсумкову суму до оплати; оригінали виписаних лікарем у зв’язку з даним захворюванням рецептів. Вони повинні містити штамп аптеки і вартість кожного медикаменту;
    • оригінал виданого лікарем направлення на лабораторні дослідження і рахунки лабораторії з датами, найменуванням та вартістю наданих послуг;
    • підтвердження оплати лікування, медикаментів та інших послуг – штамп про оплату, розписка в отриманні грошей або підтвердження банку про перерахування суми;
    • оплачені рахунки за дзвінки в сервісний центр – із зазначенням дати дзвінків, абонента і тривалості переговорів.
  5. Якщо Ви самостійно зверталися до лікаря, після повернення з поїздки виконуйте термін оформлення і форму подачі заяви про страхову виплату, а також терміни і порядок всіх інших дій. Всі вони описані в Вашому полісі і в виданих Вам разом з ним Правилах страхування.
  6. Оформляйте заяву про виплату в офісі страхової компанії на її бланку. Після того, як Вашу заяву візьмуть і зареєструють, обов’язково отримаєте його копію з відміткою і датою прийняття за підписом відповідального співробітника. Здаючи документи, вимагайте від страхової компанії надання Вам їх переліку з відміткою про форму (копія або оригінал),датою і підписом відповідальної особи. Якщо в компанії це не передбачено, вимагайте, щоб її співробітник, який приймає документи, зробив для Вас їх копії і на кожній копії проставив відмітку про отримання. У будь-якому випадку обов’язково залишайте собі копії всіх документів, що здаються.
  7. Усному спілкуванню зі страховою компанією в процесі врегулювання збитку по можливості віддавайте перевагу письмове. При цьому всю кореспонденцію відправляйте з повідомленням про вручення та описом вкладень.




8. Якщо отримана виплата явно не відповідає Вашим витрат або не проведена взагалі, зверніться до суду. Крім того, зверніть скаргу на страхову компанію в орган страхового нагляду. Не зайвим буде розповісти про роботу цього страховика іншим громадянам, які вибирають собі страхову компанію.

Навіщо необхідний поліс страхування

  1. Щоб в разі раптової хвороби або нещасного випадку під час поїздки вам організували необхідну медичну допомогу;
  2. Щ​об при настанні нещасного випадку під час поїздки або отриманні травми ви змогли отримати грошову компенсацію;
  3. Щоб компенсувати збитки через непередбачену скасування оплаченої поїздки;
  4. Щ​об отримати грошову компенсацію в разі втрати перевізником багажу;

Lifeguard